Friday, January 7, 2011

AKU SEORANG WANITA

salam..
aku sndirian lg,
hya mlm yg setia menemani,
ku lht awn,
m'cri bln & bntg yg hlg,
yg ku dpt hyalah kelam,
dihati gelora mlnda,
bgai menanti badai melanda,
memikirkn hri2 yg bkl m'jlma,
adkh aku insan yg smprna?
yg mmpu m'gmbrakn hati semua insn?
yg blh menepis sgla hinaan?
yg mmpu mlwn sgla tomahan?
TIDAKKKK!!!!
yg psti itu bkn aku,
aku hyalh insn lmh,
yg hya ada skpg hti yg kusam,
yg lmh tatkala dijatuhkn,
yg skit bila dilukakn,
ini krna aku seorg WANITA,
tpi tdk skrg,
aku mula mgtur lgkh dgn pnuh bgga,
mula menongkat langit msa dpn dgn megah,
mula mengenal erti cnta & perasaan,
mula menggalas beban yg dtg mnmpa,
namun dugaan dtg tdk diundg,
khdrnnya amt mykitkn,
tapi ku tahu ia ada srbu hkmah,
yg akn myuluhku dikala kegelapan,
hya doa sbgai smgt,
hya DIA tmpt ku bermunajat,
diiringi doa & air mta,
aku tidur berselimutkan iman,
ini krna aku seorg WANITA......

No comments:

Post a Comment

anything..juz komen je k