Monday, February 28, 2011

BAD DAY!!!

kje kt wad 3B utk hri 1st bknlh spt yg aku idamkn...so terrable!!!!!!!!! dh ler jge acute.ngn sisternye xbg orientasi.cm mkhluk asing la plak jln 1 wad melilau cri brg..huh!!! tp yg syoknye SN mmg bez gler..xnfi r spnjg hmpir 3 taun,aku jrg n kdg2 xde lgsg prsn xske SN coz SN yg kje ngn aku sumer syok2..kdg2 aku plik ngn dak2 nie yg ske complain SN nie itulh,inilh tp ble aku msuk wad yg sme..ok je..so probnye spe now????? sndri mau igtlh..kte bek ngn org 2,org 2 akn bek gak ngn kte an..aku krg chat ckit now..ade ura2 nk dmm g2.Ya Allah..jgnlh dmm.cmne aku nk kje t if aku pn skit? lpe nk gtau.26/2/11 bru nie jrn ksygn aku@sdre bau2 bcg@mak mrtua xjd aku mnggl dnia coz jtuh lam blik air..t'kjut gak dgr tp nk wt cmne.Tuhan lbih myyginye..smga rohnye dicucuri rhmt..amin.smpt aku nk jpe die n usik2 die coz die 2 ske melatah.byk sgt kngn ngn die...sdihhhhhh

Daddy?????? rndu bangat sma kmooo...serndu2 aku kt die,msih xdpt tndgi rndu aku pd fmly aku..fmly 1st kn syg..hehehe...bru nie de dgr lgu SEDETIK LEBIH dri ANUAR ZAIN..syu je hti dgr..lgu nie juz 4 u daddy....


Anuar Zain - Sedetik Lebih
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu 
 
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang

Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...

2 comments:

  1. semoga awak berkekalan hendaknya...tak ada lg manusia dalam dunia ni yang akan dicintai awk, melainkan awk sndri yg memilih...biarlah sy memakan hati, biarlah sy kecik hati, biarlah saya pendam kesedihan ini buat selama-lamanya...ingat awk, airmata sy xkan hilang sampai sy mati, sbb awk insan yg amat2 sy sayang, amat2 sy cinta, tp semua tu mustahil untuk awk balas, mustahil untuk awk kenangkan lagi...mcm yg sy cakap, sy dulu awk xpenah pn buat mcm yg awk buat skrg, itu brmakna awk sangat2 cinta sayang pd dia...jaga lah dia baik2, jgn sampai dia menduakan awk...assalam

    ReplyDelete
  2. sory coz sy xprsn kmen awk..thanks coz doakn kbhgiaan sy.sy trut doakn kbhgiaan awk dnia akhrt coz awk pnh b'takhta dhti nie..now awk pn mkin epy..lets turn into new life (=

    ReplyDelete

anything..juz komen je k