Wednesday, August 3, 2011

THE MOST I LUV....

1- Of coz la Yg Maha P'cipta sgla mkhluk iaitu ALLAH SWT.even xnmpk tp aku dpt rse yg DIA slalu dcc n dhti ini menemani aku distp detik n wk2 tnpa jemu.trma ksih Tuhanku krn msih m'bri ruang utkku b'nfs n b'bkti di alam fana ini.hya pdMU tmptku b'sjud n b'syukur,tmptku luahkn sgla pyesaln,tmptku mgdu nsib n tmptku mrsai cinta n ksih yg sbnrnye...trma ksih Tuhanku...


2- Rasulullah dlm mengenangmu,kmi susuli lembaran sirahmu,phit getir p'juanganmu m'bwa chya kbnrn..Engkau taburkn pgorbnnmu dmi umatmu yg t'cnta,biar t'pksa tmpuh drta,cekalnya htimu mnempuh dgaan....igt lg x lgu nie? "Rasulullah" lau xslp aku tjuknye..after Allah of coz la i luv Rasulullah..xdpt bygkn btpa beliau tbah dlm hrungi liku2 idopnye dlm menyebarkn agma islam..n syukur alhamdulillah krn aku dlhirkn dlm islam..alhamdulillah


3-

haaa..mcm yg dlm lgu nie la..after Allah n Rasulullah r mother..mak adlh insn yg plg istmwa.dielh yg mlhirkn,myusukn n m'bsrkn kte..lau nk b'cite tntg mak nie mmg xabih smpai taun dpn..hehehe..bgi aku mak aku nie amt2lh istmwa n m'dpt tmpt yg plg istmwa kt ati nie..aku nie ank mnje mak au..sume bnde msti nk mak tp aku stil leh b'dikari..xdelh smpai ngis2 an..t mak mrh au..mak dh anta kmi 3 brdik dok ostel dri darjah 4 lg..so xheran la if ank2 mak xksh dok jauh2 ngn mak..jauh tp mak slalu dkt..dkt je kt hti nie =D...tengs mak coz dh lhirkn sy n trme bek bruk sy..luv u so much mak..xde spe dpt gntikn tmpt mk kt hti nie...


4- mstilh ayah..kn3?? even ayh nie ayh tiri aku tp aku xpnh tirikn beliau...aku m'bsr dgn ayh sjk umr 2 taun lg..xde ape yg dpt aku gmbrkn hyelh rse syukur ke hadrat Ilahi krn m'anugerahkn aku insan yg bgtu cekal htinye n xpnh pn m'aggp aku skluarge bbn bginye..lynn xpnh plih ksih n xb'belah bgi..xpnh pn nk bzakn ktorg ngn akak2 abg2 tiri aku..tengs ayah krn tlh mlgkpkn istilah "keluarga" dlm hdpku..jsamu akn slalu kukng slgi hyt dkndung bdn..



No comments:

Post a Comment

anything..juz komen je k