Friday, March 25, 2011

POSTING?

aiyokkk...now dok buk ngn form posting.ktne ek nk mntk?mak suh mntak phg.mle2 2 aku nk cz dkt je ngn ganu tp last2 pk yg phg 2 byk daerh trus xjd.lau dpt kt kuantn xpe.lau dpt kt ulu tmbling?x ke mngis aku..hahaha..lps bncg ngn daddy,kmi ambik kte spkt nk plih ganu,kl n mlka..arp2 jdoh kmi kuat..aku dh mls nk pk sal2 cnta nie.pnt ngn krnh lelaki.blh dktekn aku nie byk pglmn b'cnta so boy2 kt lua sn lau stkt cri no ph,ngurt2 n usik2 aku xkn lyn cz aku tau prgai jntan nie.n xlpe gak pd boy yg dok ngrt lam fb or tagged 2.sory k..aku xp'cye pd cnta intrnt.lau die leh ngrt aku xmsthil gurl len pn die ngrt gak an..prgai boy nie lam poket aku je.yg dok knl dpn mte pn leh crg apeth lg yg xtau asl usul 2..mcm2..pd spe yg b'jya ngn cnta intrnt 2 alhmdulillah tp nsht aku b'hti2 la k..kwn bek aku c nadia pn ngah hgt b'cnta ngn muamar..2 pn cnta intnt tp aku tau die msti dh pk msk2 cz aku tau die nie cmne.shbtku..lau i2 yg t'baik utkmu truskn k syg..aku slalu m'doakn kbhgiaanmu cz kmo adlh tmn t'baikku..kte yk hdpi saat2 indh n genting sme2..xkn ku lpe sumer 2..aku syg sgt sme kamo n t'sgt sygkn p'shbtn kte..hpe ianye b'kkln smpai nfsku yg t'akhr..amin

No comments:

Post a Comment

anything..juz komen je k