Saturday, March 19, 2011

REDHA

sedih + malu coz dimlukn cm2 kt fb..slh ke aku luahkn prsaan aku kt c2.lelaki yg mentionkn 2 bkn die tp npe die nk emo sgt smpai sggup ckp mcm2 kt aku?nie ke nmenye cnta?nie ke boy yg pnh hdp ngn aku dlu?nie ke boy yg pnh kgsi ksih,cnta n syg ngn aku dlu?Ya Allah...kot ye pn die bnci aku sgt2 jgnlh bt aku cmnie..aku trse sgt ngn ape yg die tlis 2..hti aku hncur sgt..luluh..aku dh xde kekuatn nk hdpi sumer nie.slh ke aku nk idop bhgia smntra dbri pluang utk b'nfs nie?slh ke aku nk bhgia mcm org len?ckuplh taufik..ckuplh skti sy..i hope dis is the last tme bcoz i already die 4 u..im already gone...........
- xde pape masaalah, cuma bila org ckp tu, jgnla tinggikan nada, jd kuang haja plak kn...kita ni kan ade adab...xsalah kalau komen balik 'nothing' ke, 'xde pape' ke....baru sy tahu linda mmg mcm ni rupanya
- yes i am, menyesal sgt2....kacang lupa kulit, manusia paling ego, n paling sakit hati skali, perempuan yg xpenah paham erti kesetiaan
- xpayah jumpa lagi pn xpe, kalo sy nak MAMPOS sgt pn nanti kat hospital, harap2 awk bkn nurse yg akan rawat sy...AWK FIKIR LA KNAPE SY SAMPAI SANGGUP CKP MCM NI OK???dah mintak maaf awk buat dek je, dah buat itu ini, awk tetap sama je...so ape sy kesah lg, boleh blah...perkataan yg sy tunggu2 dr dlu xpenah pn kluar dri mulut awk sampai skrg, almaklumlah dah ade DADDY, BLLSHIT DADDY AWK TU LA
sy akn igt stp p'ktaan yg kua nie smpai sy mti awk..i will rmmber dat..ckuplh stkt nie sje sy kngkn awk,kngkn kngn kte..all is over!! 

No comments:

Post a Comment

anything..juz komen je k