Thursday, April 14, 2011

LUKA KEMBALI B'DRH

rinie aku epy sgt kt wad.xtaulh npe..aku epy lyn krnh pt n SN.pnt jgn ckp tp ble dpt bt smthg even ambikkn pt air pn dh blh hlgkn pnt aku 2.trme ksih Allah krn bgi aku ksmptn bt sumer nie.pgi td bli mee grg tp xsmpt brkfst.msuk2 je wad trus de LO..bru smlm aku lyn pt 2..cedihnye..lam dok pnt n bz wat kje aku n zaty dok cilok2 mkn lam pantri..lapooo..lastly kyg gak..jeng3..smbg kje blik..lam kul 2.15 aku dh blah..tkut t'tggl bas.mujurlh 2gu xsmpai stgh jam bas dh smpai.ape lg...rbut!!!!!! dpt seat dpn skli.dok tgk cte antu k.limah.saboo jelh..dlm2 aku tgk cte 2 leh plak t'tdo.bkak2 mte dh kt sg buloh..huhu..p kfe jap.tgk nsi xde slra..hmmm...nmpk mkcik ngah greng kopok.pe lg aku bedal jelh.kopok 2 hinggit grg psg singgit.sggh shur kt kdai rncit jap.nk kn aiskrim..hehehe..cam bdk2..spnjg jln nk blik 2 aku dok pk aktvti nk bt lps nie.hmm..nk bsuh bju,mkn n tdo..jap2..on9 dlu..huhu.dh settle bsuh bju aku dok on9 jelh.bkak mknn sp2 dpn lptop nih...

tp aku tbe2 je xde slra.bru je mkn grg psg 2 ketol.slra 2 ilang lps aku bce note yg xbf aku post.even aku dh clash ngn die aku still tc tntg die.pe die bt,ngn spe die skrg.bkn sng nk lpekn org yg pnh b'sme kte an?? aku tau die msih mrhkn aku,bnci ngn aku tp aku xde kdrt k buang sumer 2 dri die.ye lau p'pshn yg t'jd antra ktorg b'pnca dri aku,aku redha.aku xsgka smpai cmnie skli die bnci aku.dri mle aku bce post die until now aku xstop2 ngis.aku xtau aku ngis utk ape.aku xde org nk ngdu.aku xde org nk tggung bbn nie sme2.im alone!!!!!!! aku tkut aku xdpt nk pikul sumer nih.Ya Allah tlglh hmbaMU ini...mak...lnda rndu mak..lnda nk plok mak...sumer org akn bnci aku lps nie.sumer slh ats aku lps nie..aku dh xtau nk bt ape.sory ea kopok n grg psg..aku xde slra la nk mkn.ptut la aku xbrt2..malnutrition..40 kg je..kdg2 38..hmm..xpelh jnji die gmok lps dh postkn note die nie.lgpn die dh de miz nana an.msti miz nana die jg die btol2.xmcm aku..hmm..bdoh dlm sumer sgi..hmmm..nie note plg bez yg pnh aku bce..n air mte sbg gnti....

Kisah Putus Cinta...Cinta ape kebendenye ni..?????

by Mohamad Taufik Rosli on Wednesday, April 13, 2011 at 12:12pm
Sebelum putus lagi, dia dah tangkap cintan dengan orang lain, dah mula suka itu ini dengan dia...Selalu keluar dengan laki tu, dating sana sini...Amek gambo duduk rapat2 same2...then tunjuk kat aku???? Xrasa nak mati ke mcm tu???Selalu mintak reload kredit, dia bermesej dengan laki tu, dan selalu gaduh2 dengan aku..Gaduh sebab tak boleh terima teguran...Merajuk berhari-hari sampai kadang2 seminggu bertekak...last2 baik jugak...

Then xsampai sebulan putus, dia dah kapel dengan budak tu...haru x???Siap pakai gelaran MAMA HOT AND DADDY HOT lagi, then post2 kat fesbuk...alasannye, bdk laki tu memang lah TERBAIK sangat, xpenah tinggal solat, matang, memang TERBAIKKK lah katenyee....

Pastu now dah 5 bulan berlalu, dia nak tunang dah plak dgn laki tu....mcm takde pape je kn..???Kapel, bercinta, gadoh2, putus, cari lain, tunang dgn orang lain...amat senang kn3?????Dalam hati dia dah mati untuk aku, sebab aku kurang hajor sangat...Yes am i....Tapi aku kurang hajor kalau membabi buta, xguna jugak an, mesti ada sebab aku wat mcm tu...Aku masih waras...

Sedangkan hati ni rasa nak ape tah, aku pn xdapat gambarkan ape yg aku rasa bila jadi mcm tu....Cinta aku dipermainkan???Duit berabis xpayah cakapla kn, mmg habis semua...Sanggup aku keje parttime je, gaji yg mmg cukup2 makan je duk KL ni, tp aku korbankan jugak untuk dia, ni je yg aku dapat????Xmintak balasan duit balik laaa an, cuma faham...Sampai susut2 badan aku dari 65kg jadi 51kg...Bayangkan laaa...

Aku pertaruhkan nyawa dan cinta sejati aku nak jadikan dia yang terakhir, tapi apakan daya, tuhan lebih tahu apa yg Dia lakukan...

3 bulan pertama selepas putus, berkotak2 rokok aku bedal, sebab terlalu tension...dari rokok beli, rokok balut, rokok kutip...semua aku sapuuu...janggut, bulu misai, bulu ketiak and segala bulu2 di badan jgn ckp lah, mmg 5 inci punyeee...Xterurus disebabkan putus cinta...Muka cengkung gile, makan sehari sekali...kurus sangat2...sbb putus cinta...Aku pon brenti keje, sebab kat tempat kerja lah aku kenal dia, mula bercinta dengan dia...aku taknak ade ape2 kenangan melalui otak aku lagi...so brenti trusss...then poket kosong...sbb putus cinta.

Balik kampung jumpa family, semua terkejut tengok aku, dah macam zomba...Semua tanya, xmakan ke???ada yg tanya, kau isap dadah ke???Jawapannya senang je...PUTUS CINTA...

Cinta sejati yg disalah erti, cinta sejati yang tak dipercayai, cinta sejati yang dikhianati...Tuhan nak tunjukkan aku ape ni???Now dah ramai yang nak sangat berkenalan dengan aku, gurl laa..serius beb...tapi aku dah sedia ke???no way ok...Lebih baik hidup membujang solo...kecap dulu angan2 dan cecite nak beli DSLR camera, HP baru...Motor, kereta, rumah dan lain2...

Pada wanita yang berkenaan, terima kasih banyak2...sebab sampai sekarang, aku masih tak jatuh cinta lagi dengan mana2 perempuan...Terima kasih sebab sedarkan aku...Terima kasih atas segalanya...Ingat Taufik, hidup hanya sekali, biarkan dia nak merasai kehidupan macam tu...Aku lelaki, nak cari perempuan senang lah sangat...bape banyak perempuan ade dalam dunia ni kn, 3/4 dari lelaki....Cuma aku taknak bercinta lagi, puas dah merana...Dan kau juga kena ingat, 3/4 perempuan dalam dunia ni, laki kau tu bile2 masa je boleh cari lain...prinsip kau, cinta hanya sekali kn???kita tengok lah nanti...

Sebelum cinta, terima seadanya lah konon kan...lepas putus, 'saya mati dah untuk awak'....

Aku tetap bersabar...Sebab aku tahu, cinta tu tak semestinya indah, dan tak semestinya duka...Rolling2...then who's my next love???Biar tuhan yang tentukan...Cuma aku skarang dah jatuh cinta balik dengan bekas kekasih lama, Miss N.A.N.A. harap2 dia akan tahu yg aku dah mula suka dia balik...Aku nak cari cinta sejati dengan dia...Kalau boleh, moga2 direstui tuhan, biarlah perpisahan lepas ni, perpisahan yang melibatkan nyawa...

Pada kau, Terima kasih sekali lagi....Sampai mati aku akan kenang ape yang aku dah lalui ni...

alangkah indhnye jka aku dpt lri dri sumer prob..cian kt hti aku..slalu disakiti.sbr ea syg..tbe mse kte akn pgi tgglkn die.mse 2 die akn tng coz die xkn pnh dgr lgi psl kte sbb kte 'jauh' sgt2....

No comments:

Post a Comment

anything..juz komen je k