Wednesday, November 2, 2011

HANYA PADAMU...

Ya Allah..hanya pdMU aku memohon sgla kebaikn & keajaiban yg tdk mgkin mustahil ditgnMU..amin2 ya rabbal alamin..

Alhamdulillah..osce dh pn b'akhir even aku agk kcwa..kcwa krna aku dh bt shbis mgkin tp still xdpt memuaskn hti aku & pemeriksa.even dh luahkn kekecewaan aku pd yg sudi m'dgr,hti ttp m'berontak.kdg2 terbit prsaan cemburu ble org len ckp dorg dpt bt ngn suksesnye tp aku cpt2 b'ishtifar.akya ilmu itu pntu xnk syaitan menguasai emosi..Alhamdulillah..aku b'jya..nyah ko setan.aku xprlukn p'tolongn ko !!!!!!!!!!!

aku dpt lht byk glgt mnsia slps osce abih..ade g kcwa mcm aku,ade yg b'jya & xkurg jga yg megah / bgga dgn ape yg tlh dilakukn.xslh kte bgga tp jgn smpai menimbulkn ketidakselesaan org disekeliling..manusia skrg lbih tksub mgejar ilmu dunia sdgkn ilmu agama t'awang2an..mdah menyatakn bgga apabila pndai menguasai ilmu dunia tp ilmu agama?

aku bkn insan yg sempurna tp aku agak t'kilan melihat dunia skrg..t'amt tksub pd duniawi.cuba kite lht,yg stdy smpai ke luar ngra,yg stdy b'tahun2 tnpa mgra kos,adakh sumenye lgkp dgn ilmu agama? bgtulh p'bezaan yg aku cuba tafsirkn disini..mgkin pndpt korg b'beza krn otak kite adlh sme tp pemikirn yg lain2 bukan???

kenyataan diatas hyalh pndgn aku t'hdp duniawi skrg.yg baik dtgnye dri Allah,yg buruk dtngnye dri aku insan biasa..doaku smga kite sume b'jya didunia & akhrt..amin

No comments:

Post a Comment

anything..juz komen je k